FRESH START

05:02

Cześć! 

Bardzo miło jest zarówno mi, jak i mojemu swieżo założonemu blogowi Ciebie poznać. 
Mamy nadzieje, że zostaniesz z nami na dłużej!
Jako, że jest to mój pierwszy post, chciałabym na wstępie powiedzieć kilka słów zarówno o mnie, jak i o planach związanych z tymże właśnie blogiem. 

Mam na imię Julia, pochodzę z Jeleniej Góry, natomiast od dwóch lat mieszkam w jednym ze skandynawskich krajów, Norwegii. Jestem ogromną miłośniczką kawy oraz wszelkiego rodzaju herbat, dobrych książek, filmów, seriali oraz jeszcze wiekszą podróżowania, zwierząt oraz muzyki, szczególnie tej indie popowo-rockowej. Pasjonuję się nauką języków obcych i może nie jest to żadne osiągnięcie, ale prócz języka polskiego, potrafię się również płynnie posługiwać językiem angielskim oraz norweskim, obecnie uczę się również języka hiszpańskiego i jestem pewna, że na tych trzech nie poprzestanę. Na codzieć uczęszczam do pierwszej klasy norweskiego liceum, a oprócz obowiązków szkolnych, zajmuję się również rozwijaniem moich pasji oraz zainteresowań, oczywiscie jedynie w zakresie możliwosci, ponieważ mam ich zdecydowanie za dużo, haha.
Od niedawna, a dokładniej od 1 lutego 2017 roku przeszłam na dietę wegańską, której ten blog będzie w głównej mierze poświęcony. Oprócz roślinnnego odżywiania, staram się w jak największym stopniu wprowadzać weganizm również w inne aspekty mojego życia.
Początkiem tego miesiąca minęły dokładnie dwa lata odkąd mieszkamy w Norwegii (o której posty na tym blogu na pewno nieraz się pojawią) i z tejże własnie okazji chcialabym załączyć kilka zdjęć zrobionych na przestrzeni tych dwóch ostatnich lat, podsumowujących drugą rocznicę mieszkania w tym przepięknym kraju:

szkoła: 


ogólne:



Bardziej konkretny post w tej tematyce pojawi się już wkrótce, tymczasem zamierzam już zakończyć ten dzisiejszy, także mam dużą nadzieję, że nie wypadł on najgorzej.
Ponadto chciałabym dodać, iż od pewnego czasu prowadzę również mój własny kanał na YouTube, do którego link znajdziecie gdzieś powyżej. 

xoxo 

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Świetne sklejki, powodzenia w blogowaniu! :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Super że rysujesz:) był taki czas że i ja rysowałam portrety teraz niestety brak czasu :) buziaki

    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybralam taki profil w liceum, ze rysowanie stalo sie jednym z moich szkolnych obowiazkow (:
      Buziakuje rowniez!

      Usuń
  3. Powodzenia w blogowaniu! Pozazdrościć miejsca zamieszkania...

    http://dailybyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje rady:
    Zmień szablon ten zniechęca
    Zrób logo i favikonę
    Usuń to coś na samej górze strony
    Nie dodawaj tyle zdjęć bo przeszkadzają w skupieniu się na teści
    Czionką pisz taką samą a nie tu mała a tam duża
    nie pisz xoxo ... to żałosne

    Zapraszam do mnie na bloga http://zacczytana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Znasz moze jakies prosty, minimalistyczny szablon, ktory moglabym zastapic aktualny? Sama nie jestem fanka tego, ale format zadnych innych znaleznionych w internecie nie byl odpowiedni, abym mogla go uzyc.
      Dziekuje za wskazowki, ale nie moge sie zgodzic ze wszystkim co napisalas, a zwlaszcza z "nie pisz xoxo ... to żałosne", uwazam, ze ta uwaga jest mocno nie na miejscu, wiec takie komentarze lepiej zostawic dla siebie, zwlaszcza, ze nie widze nic "zalosnego" w "sciskam, caluje", bo xoxo wlasnie to oznacza. Poza tym, znam niejedna blogerke i to naprawde z klasa, ktore same uzywaja tego zwrotu, by zakanac tresc swoich postow, jedna z nich jest m.in Karolina Sobanska. Co do "Usuń to coś na samej górze strony", to nie mam bladego pojecia co masz na mysli, wiec moze bardziej konkrety? Bardzo doceniam krytyke, ale jedynie konstruktywna, czyli taka, z ktorej mozna cos pozytywnego wyciagnac.

      Usuń
    3. Każdy ma swój styl, nie rozumiem określania czegoś jako 'żałosne', jeśli tylko nie jest w guście czytelnika. Blogerzy tworzą przede wszystkim dla siebie.

      Co do konstruktywnych uwag - Julio, Twoje zdjęcie w dziale 'o mnie' nie wyświetla się, czy to normalne? Jeśli chodzi o komentarz powyżej i 'usuń to u góry' chyba chodzi o listę obserwatorów, która brzydko weszła w pasek górny, a nie boczny (tu masz ilustracje jak to wygląda http://bit.ly/2ridJr4 ). Wystarczy to zmienić w układzie bloga.

      Podoba mi się początek, będę zaglądać częściej.
      Pozdrawiam i zapraszam również do siebie,
      Karolina

      Usuń
  5. Ciekawy post! Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga. Zapraszam do mnie na http://zacczytana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam w blogosferze i pozdrawiam z Danii! +obserwuję! :D

    Paulina,
    www.blog.paulinakuciak.dk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje i jako fanka krajow Skandynawskich (oraz mieszkanka jednego z nich) odwdzieczam sie tym samym!

      Usuń
  7. Witaj :* Będe zagladać częściej :* I zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram

https://www.instagram.com/julieczerniak